Studentlitteratur, reklam/PR/ekonomi/data
Togs bort för 13 år sedan
-
Till försäljning i 2 månader
Studentlitteratur säljes. De flesta är i princip i nyskick, vissa märks det att jag har bläddrat lite i. Pris? Billigt vid snabb affär. Skickar helst inte. Ring eller maila. Följande titlar indelade i ämnen de berör: Marknadskommunikation / PR / reklam / marknadsanalys / branding: Marketing research - tool & techniques, (Second Edition) Nigel Bradley Brand management - research, theory and practice, Tilde Heding Charlotte F. Knudtzen Mogens Bjerre Märken och människor, Anders Bengtsson & Jacob Östberg Influence - science and practice, Robert B. Cialdini Experiment med människor, Magnus Söderlund Using Communication Theory, (Second Edition) Sven Windahl Benno Signitzer Jean T Olsson Klassisk Retorik För Vår Tid, Janne Lindqvist Grinde Semiotics - the basics, (Second Edition) Daniel Chandler Strategic Brand Management - A European Perspective, Kevin Lane Keller Tony Apéria Mats Georgson Statistiska metoder, Svante Körner & Lars Wahlgren SPSS - steg för steg, Lars Wahlgren Ekonomi / management: Strategy Safari, (Second Edition) Henry Mintzberg Bruce Ahlstrand Joseph Lampel Företagsekonomi 100, (Upplaga 15) Per-hugo Skärvad & Jan Olsson Data / systemvetenskap / interaktionsdesign / design: The Design Of Everyday Things, Donald A. Norman Design Av Informationsteknik, Jonas Löwgren & Erik Stolterman UML Distilled, (Third Edition) Martin Fowler Mobil Interaction Design, Matt Jones & Gary Marsden Human Computer Interaction, (Second Edition) Patric Dahlqvist & Ulrika Norman Web Development & Design Foundations with XHTML, (Fourth Edition) Terry Felke-Morris This Means This This Means That - a users guide to semiotics, Sean Hall