Självgående kontorsassistent sökes omgående
Togs bort för 13 år sedan
-
Till försäljning i 6 dagar
Arena Personal startades 1994 och ägs av Norges Investor. Kontor finns i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro, Södertälje, Eskilstuna, Västerås, Fagersta och Sundsvall. Bolaget arbetar med rekrytering och uthyrning av volymtjänster och specialister. Styrkan ligger i kreativitet, hög kompetens och ett aktivt kandidatnätverk Verksamhetsområden: Kontor & Administration, Ekonomi, Sälj & Marknad, Industri & Teknik, Logistik & Transport, Bygg & Fastighet, Fordon, IT, HR.För kunds räkning söker nu Arena Personal en kontorsassistent med start snarast möjligt. Arbetsplatsen är belägen vid Fridhemsplan och företaget bedriver konsultverksamhet inom byggsektorn. På företaget arbetar ett 30tal ingenjörer och dessa behöver nu hjälp av en kompetent och självgående kontorsassistent. Denna tjänst är på 80% och du kommer själv att ha möjlighet att lägga upp dina tider relativt fritt efter önskemål. Du kommer att bli anställd av Arena Personal och arbeta som uthyrd konsult, men för rätt person finns det efter hand goda möjligheter till anställning hos kund. ArbetsuppgifterDenna roll har inte funnits tidigare, varför du kommer att få vara med och bygga upp rollen från start. Du kommer att agera som företagets ”allt-i-allo” och således ansvara för det mesta som rör den administrativa biten inom företaget. Dina ansvarsområden kommer bland annat att innefatta följande:•Hantera alla inköp till firman, så som pennor, block, vatten, papper, kaffe m.m.•Ta hand om nycklar till garage och in till firman•Hålla kontakt med värden för fastigheten om något inte fungerar på kontoret.•Posthantering•Ta emot besökande•Fungera som kontaktperson för all utrustning som kan kräva service, ex kylskåp, kaffemaskiner, datorer, mobiler m.m.•Boka konferensresor, kundträffar, mat till internmöten•Se till att det är snyggt och fräscht i kök och konferensrum•Uppdatera företagets intranät•Sätta ihop en anställningspärm och vara visande och rådgivande vid nyanställning•Övrig administration•Du kommer även att vara ekonomiavdelningen behjälplig med enklare uppgifter, exempelvis vid fakturering, samt in- och utbetalningarKrav på personVi söker dig som har erfarenhet från en liknande roll sedan tidigare. Kanske har du arbetat som kontorsansvarig på ett mindre företag samt har kompetens att hantera enklare ekonomiuppgifter. Som person är du mycket självgående, lättlärd samt van att ta egna initiativ. Du brinner för service och för att dina kollegor och företagets kunder ska bli nöjda. Självklart är du också en god administratör och trivs med struktur och ordning och reda. För att passa i denna roll har du även god datavana, samt är duktig på att uttrycka dig på svenska i tal och skrift. Du bör också trivas att arbeta i en mansdominerad miljö samt ha en hel del skinn på näsan! Är detta tjänsten för dig och du har vad som krävs för rollen? I så fall är du välkommen in med din ansökan bestående av ett CV, personligt brev samt löneanspråk snarast möjligt. Du ansöker via länken nedan:http://www.arenapersonal.com/söka-lediga-tjänster-jobb.aspx?JobAdId=311713Vi ser fram emot din ansökan! För eventuella frågor, vg kontakta Anna Levin på telnr: 08-587 117 26.